«Медіа 2020»: вінничанам розповіли про вплив медіа на суспільство

0
«Медіа 2020»: вінничанам розповіли про вплив медіа на суспільство

Сьогодні в молодіжному центрі «Квадрат» відбулася зустріч експертів з медійниками під промовистою назвою «Медіа 2020», організована національною премією для журналістів «Media etc» за партнерства з «Лігою блогерів та трендмейкерів «Yuccie».

Спікерами зустрічі стали люди так чи інакше причетні до медіа сфери, зокрема ведучий програми «ЧБшоу» на телеканалі «Еспресо» Богдан Буткевич, блогер, який має 2.67 млн підписників на своєму You Tube-каналі, Андрій Немодрук, адвокат, керуючий партнер юридичної фірми «TSK Partners» Юрій Цимбал, голова оргкомітету національної премії для журналістів «Media etc» Олена Хотенко, яка й взяла на себе почесну місію пояснити присутнім мету зустрічі.

Вона навела дані дослідження, які стверджують, що біля 70% українців є в соцмережах, а на формування думки майже 100% впливають ЗМІ. Зважаючи на це, даний проект направлений на виявлення нових можливостей для медівників, це площадка, яка надає можливість бути не лише впізнаваним, а і знайомитися з провідним світовим досвідом.

Ще один спікер Богдан Буткевич почав свій спіч з досить песимістичного твердження: на відміну від західних ЗМІ, у нас ніколи не було нормальних медіа.

Він також зауважив, що останнім часом різко падає професійний рівень журналістів, знецінилась професійна, особливо економічна журналістика, що почасти пояснюється відсутністю суспільного запиту, адже у нас тотально неосвічене населення.

Ця премія — одна з небагатьох, що спонукає думати гаманцем, а не емоціями і вчити цьому читача. Також експерт зауважив, що в реаліях сьогодення соцмережі становлять конкуренцію ЗМІ, вони подарували багато кому можливість маніпулювати свідомістю, що вбиває критичне мислення. Як далі існувати в світі і конкурувати з тими, хто необмежений нічим, досі відкрите питання.

Закінчив телеведучий ще одним не вельми втішним фактом — у нас в країні немає жодного прибуткового каналу та газети, бо поки серйозні видання перевіряють інформацію на достовірність, блогери вже виставили неперевірену і набрали тисячі «лайків».

Як виживати в такій ситуації ЗМІ— досі відкрите питання.

Адвокат Юрій Цимбал, доповнюючи попереднього спікера, зауважив, що районні суди в Києві прийняли 4 рішення про спростування недостовірної інформації , адже будь-яка особа, що розповсюджує фейки, має нести відповідальність. А стосовно захисту прав журналістів, то правник наголосив, що ніхто ще не відміняв статтю «Перешкоджання професійній діяльності», недавній приклад з прес-секретарем президента цьому пряме свідчення.

Ще один учасник зустрічі Андрій Немодрук розповів, як бути блогером з розважальним контентом (пранки, пародії) в сучасній Україні і як уникнути позовів за порушення авторського права. Традиційно присутні журналісти мали можливість поставити питання спікерам, дати власні коментарі.

 

Коментарі

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я