Ігор Ткачук: реконструкція першого пускового комплексу 7 причалу увійшла в завершальну стадію

0
Ігор Ткачук: реконструкція першого пускового комплексу 7 причалу увійшла в завершальну стадію

Реконструкція першого пускового комплексу (163 м) найдовшого причалу Одеського порту – №7 (358 м), що почалася в січні 2018 роцы, увійшла в завершальну стадію. У середині вересня, впродовж одного дня, компанія-підрядник – ТОВ «Рембудтрест ЧМП» – виконала бетонування верхньої надбудови розвантажувальної плити однієї із секцій, використавши 240 куб. м бетону.

Повідомили у прес-службі ОФ ДП «АМПУ».

Оскільки в середньому один бетоновоз перевозить 7 куб. м бетону, спецтранспорт заходив в порт безперервною колоною. Основна умова – відсутність перерв при бетонуванні, оскільки це позначається на якості робіт. Після застигання бетону секцію засиплють щебеневим баластом, на який будуть покладені залізничні колії.

Коментуючи ремонт причалу начальник Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Ігор Ткачук наголосив, що реконструкцію було розділено на пускові комплекси: перший – 163 метрів; і другий – 223 метрів.

  • Причал №7 було побудовано півстоліття тому і за весь цей час його кардинально не ремонтували, – сказав Ігор Ткачук. – В умовах інтенсивного режиму експлуатації він підлягав відновленню. Тому адміністрація порту прийняла рішення реконструювати причал, подовжити його на 26 метрів. Для нас дуже важливо створювати комфортні умови бізнесу, піклуватися про те, щоб у наших партнерів не було ніяких проблем з експлуатацією гідротехнічних споруд.

За інформацією фахівців інженерної служби адміністрації порту, підрядник виконав досить великий обсяг робіт. Було забито 43 палі кордонного ряду максимального діаметра 1420 мм і довжиною 33 м, занурена нова лицьова стінка з шпунта, виконано великий обсяг по влаштуванню пальової основи розвантажувальної плити в тилу причалу і виконані інші роботи. При цьому вперше для Одеського регіону на вантажних причалах застосована система ґрунтових анкерів для зміцнення шпунтової стінки. Технологія налагоджена, підрядник веде роботи в дві зміни.
Згідно проектного рішення, причал №7 не тільки подовжиться (386 м), а й стане ширшим на 5,6 м, вийшовши в акваторію. Важливо, що глибина біля причалу і на частині акваторії Карантинної гавані буде збільшена до 13,5 м (для порівняння, зараз біля причалу – 11 м, проектна – 11,5 м), а навантаження на кв. м складської площі сягне максимальної позначки 20 тонн. Це дозволить швартувати біля причалу два судна одночасно, причому одне з них – панамакс.

ДОВІДКА. Причал №7 був побудований в 1965 р і експлуатувався як універсальний для перевалки насипних і генеральних вантажів. У 1980-2000 рр. тут інтенсивно велися вантажні роботи. Протягом 50 років причал капітально не ремонтували, за винятком дрібного поточного ремонту. Навантаження плюс агресивне середовище зробили свою справу: лицьова стінка причалу, що складається з металлошпунта, піддалася корозії, зносилися і кородували інші конструктивні елементи. У 2017 р адміністрація порту прийняла рішення реконструювати причал.

Коментарі

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я