SMS-оплати проїзду для всіх абонентів вимагають вінничани

0
SMS

Користувачі операторів Vodafone та lifecell теж хочуть мати можливість оплачувати проїзд у громадському транспорті за допомогою SMS.

Як відомо, ще в лютому поточного року запрацював сервіс для пасажирів муніципального транспорту Вінниці – оплата за проїзд через SMS. Ця послуга стала можливою завдяки співпраці Вінницької міської ради з компанією Kyivstar. А вже 17 травня на сайті міської ради була зареєстрована петиція, в якій йшлося про те, що оплата за проїзд у громадському транспорті за допомогою SMS надається тільки для користувачів Kyivstar, що є обмеженням прав для абонентів Vodafone та lifecell. Тому ініціатор звернення просить укласти відповідні угоди з Vodafone та lifecell для сплати проїзду за допомогою SMS.

Ми вирішили поцікавитися у вінничан, чи користуються вони вже існуючим сервісом, чи виникали труднощі та як ставляться до подібної можливості розрахунку за проїзд.

Олександр Низькошапка, співробітник банку: Так, про подібну послугу чув, це справді сучасно і, напевно, зручно, але мені особисто простіше розрахуватися готівкою.

Наталія Рисіч, дизайнер: Я не так часто користуюся громадським транспортом, тому про подібну послугу навіть не чула, але наступного разу заради цікавості спробую.

SMSАнатолій Тищенко, ІТ-спеціаліст: Я вже кілька разів платив за допомогою смс. Це досить зручно, за смс не знімаються гроші, тільки за проїзд. Особливо зручна така послуга в транспорті без кондукторів, а у нас зараз по місту ходить чимало тролейбусів і трамваїв, в яких купувати квитки треба у водія. Це незручно і для пасажирів (чого варто дістатися з останньої площадки через переповнений салон до водія), і для водія — він постійно відволікається від дороги. Правда, аби заплатити потрібно відправити смс з кодом маршруту, але ці коди легко сплутати, якщо перед очима немає інформаційного оголошення. Звісно, з часом вони запам’ятаються, але напевно, було би краще, якби вони інтуїтивно запам’ятовувались, наприклад, tram для трамвая тощо. До речі, у Львові, Франківську і Житомирі таку послугу надають всі оператори мобільного зв’язку, а не тільки Kyivstar.

Тетяна Количева, перебуває в декретній відпустці: В трансорті я розраховуюся з кондуктором чи водієм. Бажано першому, бо некомфортно мені через весь салон протискатися до водія, а передавати гроші, як в маршрутці, теж не зручно, кілька разів спостерігала ситуації у інших пасажирів, коли «губилися» гроші або квитки на зворотному шляху. Мені платити смскою було б зручно — якщо пам’ятати коди транспорту, то можна і на зупинці оплатити ще до приходу тролейбуса, адже квиток дійсний годину. Але у мене не Kyivstar, тому доведеться чекати. Недавно ще ввели можливість оплати через мобільний додаток «Приват 24» (природно, скористатися ним можуть тільки клієнти відповідного банку). В транспорті висять листівки з QR, який потрібно відсканувати через додаток, що дозволить сплатити проїзд зі свого рахунку в банку. Гарна задумка, але… У мене була тільки одна спроба заплатити в трамваї, і вона була провальною. Листівка з кодом висіла на склі, напроти входу в середні двері. Трамвай був забитий, а безпосередньо перед листівкою стояла дівчина, а листівка висіла на рівні її очей. Код не відскануєш збоку — треба тримати екран саме напроти і на відстані сантиметрів 20. Якраз на такій відстані від листівки було чуже обличчя, тому мені довелося лізти людині під ніс зі своїм телефоном, довго намагатися сфокусувати сканер на коді — і у мене нічого не вийшло. На мене з цікавістю дивилися пасажири, а потім телефон зісковзнув і гепнувся на підлогу.

Коментарі

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я